מטא / קובץ:Brain human normal inferior view with labels bl - פייסבוק הטילה אמש את הפצצה:

פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה). דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר .

בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. קו×'×¥:Singapore road sign - Prohibitory - No entry.svg
קו×'×¥:Singapore road sign - Prohibitory - No entry.svg from upload.wikimedia.org
דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! מעבר, לאחר) היא תחילית המציינת לרוב הפשטה, הכללה או הסתכלות חיצונית על המושג המופיע אחריה. בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית.

פייסבוק הטילה אמש את הפצצה:

לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. מעבר, לאחר) היא תחילית המציינת לרוב הפשטה, הכללה או הסתכלות חיצונית על המושג המופיע אחריה. אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה).

דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה). לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית .

פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: קו×'×¥:Bundesarchiv Bild 101I-179-1575-02, Ioannina
קו×'×¥:Bundesarchiv Bild 101I-179-1575-02, Ioannina from upload.wikimedia.org
בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה). מעבר, לאחר) היא תחילית המציינת לרוב הפשטה, הכללה או הסתכלות חיצונית על המושג המופיע אחריה. פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!

דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר .

לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . מעבר, לאחר) היא תחילית המציינת לרוב הפשטה, הכללה או הסתכלות חיצונית על המושג המופיע אחריה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה). פייסבוק הטילה אמש את הפצצה:

פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד!

לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . קי×
קי×"ום סרטונים ×'×'ו×'ל ויוטיו×' (VSEO from danielzrihen.co.il
לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. מעבר, לאחר) היא תחילית המציינת לרוב הפשטה, הכללה או הסתכלות חיצונית על המושג המופיע אחריה. אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה). כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר .

פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת .

פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . מעבר, לאחר) היא תחילית המציינת לרוב הפשטה, הכללה או הסתכלות חיצונית על המושג המופיע אחריה. בסמנטיקה הפורמלית, שפה המשמשת כדי לתאר שפה אחרת, בין אם זו שפה טבעית ובין אם שפה פורמלית. פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: דוגמא בסיסית לכך היא מקדם פוסאון שלילי, המתייחס לחומר . כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! אם התכוונתם לפייסבוק, ראו מטא (חברה).

מטא / קו×'×¥:Brain human normal inferior view with labels bl - פייסבוק הטילה אמש את הפצצה:. פייסבוק משנה את שם החברה הגדולה למטא • שינוי השם לא ישנה את שמות האפליקציות השונות, אך השם החדש יתחיל לצוץ ברקע אצל כולן • במקביל יוצרת . לאור ההסתבכויות, השערוריות ותחושה הכללית של רשע מתפרץ, המהלך מעורר בעיקר תחושה צינית . תגיות מטא (meta tags) הן בעצם תגים הנמצאים במסמכי html, והן מהוות סוג של תוכן חבוי. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מטא באתר כלכליסט, אצלכם בנייד! פייסבוק הטילה אמש את הפצצה: